لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور  

فولاد هرمزگان ۵ بازی ۱۵ امتیاز 



تیم فولاد هرمزگان در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور از تیم  پالایش نفت اصفهان میزبانی کرد‌.
 
    
به گزارش صبح ساحل، در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور و از گروه چهارم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم  پالایش نفت اصفهان رفت. تیم فولاد هرمزگان برای این که  به تنهایی صدرنشین گروه چهارم باقی بماند باید تیم  پالایش نفت اصفهان ۹ امتیازی را از پیش رو بر می داشت.
دو تیم در ۱۰ دقیقه نخست بازی چندین موقعیت روی دروازه همدیگر ایجاد کردند اما بیشتر سعی بر این داشتند که روی ضد حمله دروازه یک دیگر را باز کنند. 
در دقیقه ۱۱ بازی بود که بلاخره دروازه سفيد پوشان اصفهانی توسط محمد هاتفی باز شد و فولاد از حریف خود پیش افتاد.
فولاد هرمزگان در ادامه و در دقیقه ۱۴ باز هم روی یک کار تاکتیکی به گل رسید و این بار احسان سلیمانی برای این تیم گلزنی کرد. در دقیقه ۱۶ نیمه نخست روی اشتباه بازیکنان فولاد و توپ ربایی افشین علیزاده این بازیکن موفق شد  گل اول را برای سفید پوشان اصفهانی به ثمر برساند. در دقایق باقی مانده نیمه نخست گلی از خط دروازه های دو تیم رد نشد و فولاد هرمزگان با نتیجه دو بر یک پیروز به رختکن رفت. 
در نیمه دوم تیم پالایش نفت اصفهان آمده بود تا تک گلی که عقب بود جبران کند اما فولاد هم تیمی نبود که به این راحتی دروازه اش باز شود. در دقیقه ۲۴ بازی بود که محمد رضا دهقانی که به تازگی به جمع قرمزپوشان فولاد  اضافه شده است گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند.
شاگردان حمزه یوسفی در تیم پالایش نفت اصفهان در ادامه بازی را به اختیار خود در آوردند و بعد از چند حمله روی دروازه فولاد هرمزگان موفق شدند به گل دوم برسند  و محمد رضا احمدی این گل را برای سفید پوشان زد.
تیم اصفهان که برای مساوی راضی شده بود روی به بازی پاور پلی آورد اما در این زمان گل چهارم را هم دریافت کرد و علیرضا شیخ لر برای نماینده استان گلزنی کرد. 
در ادامه فولاد هرمزگان می توانست حداقل به دو گل دیگر دست یابد اما این اتفاق نیفتاد تا بازی با نتیجه چهار  بر دو به سود شاگردان علی امیری در تیم فولاد هرمزگان به پایان برسد.‌ 
در این بازی علی امیری سرمربی تیم فولاد هرمزگان از وجود مجتبی بذر افشان، میلاد رجب زاده، ایمان سازوار، متین قادری، مهدی زاهدی،  علیرضا شیخ لر، محمد رضا دهقانی، محمد هاتفی،  محمد باقر زاده، احسان سلیمانی، احسان فیروز پور و حمید رضا رحیمی بازی بهره برد. 
لیگ دسته یک  فوتسال باشگاه های کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور ۲۸ تیم در ۴ گروه ۷ تیمی برگزار در حال برگزاری است. 
در پایان مرحله اول بازی‌ها از هر گروه ۲ تیم (در مجموع ۸ تیم) به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند و ۲ تیم (در مجموع ۸ تیم) به مرحله نهایی بازی‌ها راه پیدا می‌کنند.
مرحله نهایی در دو ۲ گروه ۴ تیمی برگزار خواهد شد که در پایان تیم‌های صدرنشین (در مجموع ۲ تیم) به لیگ برتر صعود خواهند کرد.  در گروه بندی انجام شده  تیم فولاد  تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در گروه گروه چهارم با تیم های  استوناوند گرمسار،  مشیر دالکی بوشهر، پترونیروسازان تهران، عقاب نیروی هوایی،  پالایش نفت اصفهان و  کسری گرمدره  هم گروه شد. 
در گروه اول هم تیم های شهروند ساری، رکن آذین خاورمیانه مشهد،  بارمان خمینی شهر، مدافعان حرم علی آباد، صبای یزد، آیندگان پارسه،  دلسوختگان اهل بیت قم 
در گروه دوم تیم های پاس تهران،  نفت امیدیه،  جواد الائمه شهرکرد،  پیشگامان وحدت فین کاشان، ماهوت علی آباد کتول ، جنگی مشهد و اسپیناس زنجان و در گروه سوم تیم های رعد پدافند اصفهان،  مقاومت تهران، شمس مشهد ، فولاد بوتیا کرمان،  تن تاک، سيمين شاهرود و  پرسپولیس خوزستان با هم رقابت خواهند کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها